Tjoho!

Idag bestod min frukost av betydlilgt nyttigare saker. Eller aa, teét är kvar, men billysen och mackorna är borta och har ersatts av flingor, som i och för sig har en överdrag av socker. Men mjölken blir så god efter ett tag, när flingorna flingat av sig.

Snart är det åter jobbet som gäller. Jag ber til gud att det inte blir en tuff dag, för jag har inte sovit bra inatt - alls! Jag gick och lade mig klockan 1, och somnade väl inte förr ens klockan slagit 2. Och sedan vaknade jag av att Simon pratar i sömnen, vilket var otroligt irreterande. Och sedan, när jag ska vakna på riktigt, får jag inte upp ögonen.

Så ikväll, om min pojkvän tar hit några/någon, eller ens pratar med mig efter klockan 10, åker han ut. Jag måste få sova!! Har gått och lagt mig sent sen julafton, och jag har jobbat sen dess också. Fyfan, men snart får jag åka iväg!!! Det är mindre än 2 dygn kvar, och jag har inte ens packat. Måste göra det efter jobbet idag.

Men nu ska jag dricka upp mitt te, och kolla lite bloggar.
Skriver kanske sen.
PUSS <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0