Tisdagseftermiddag

Skolan var helt okej idag. På livskunskapen hade vi besök av en tjej som var någonting som har med psykologi att göra, kommer inte ihåg. Hon jobbade iallafall med människor som begått brott, tex mördat någon. Det var en väldigt intressant föreläsning, och jag fastnade helt. Hon berättade en hel del hemska saker, och fick upp oss i disskutioner om allt möjligt. Men under föreläsningen somnade mitt ben från foten till knäskålen, och jag var oförmögen att röra på mig. Hemsk känsla. Ännu mer hemsk när den börjar ''vakna till liv'' när det sticker, och du kan inte ens stödja dig på foten.
Efter skolan åkte jag och Victoria till alleplan för att inhandla cigaretter. Efter det var det planerat att åka till donken, men hennes mamma skulle göra räkwook så hon drog hem. SVIKARE! Jag som var så himla sugen på donken, evigheter sedan jag åt där. Kanske bara är bra, det beror på hur man ser på skaen. Onyttigt = bra att vi inte åkte, Suget = inte bra att vi inte åkte. Och räkwook lixom, hur gott låter det? Naaaej, tack. Skulle inte tro det.

Pojkvännen jobbar över, så jag sitter här helt sjäkv nu. Vilket iofs är rätt skönt med tanke på att han vill alltid mysa, och jag vill sitta här, iallafall en stund. En stund som brukar bli upp mot 2 timmar, men ja. Ni förstår.
Så nu sitter jag och har klämt i mig 4 klubbor, och ska snart upp och lägga mig i fotöljen och joina mor&far i vardagsrummet. Mysigt det också, med tanke på att våra nya soffor är helt underbart sköna.

Imorgon klipper jag mig. Är så nervös att jag får ont i magen av att tänka på det. Men det ska nog gå bra, ska du se. Annars finns det ju något som heter hårspännen, så det går ju alltid att få bort skiten ur ansiktet.

Bortsett från det har det varit en skön dag idag, faktiskt. Men skulle inte skada med lite sömn, så det gör inget om jag somnar i fotöljen.

Ha det bra, så hörs vi senare. Tack för mig <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0