Tappat lusten

Min familj fick mig idag att tappa lusten för allting. Jag orkar inte med någonting just nu, känns det som. Vill bara ligga i min säng, och göra ingenting. Men aldrig i helvetet att jag missar det här, nej tack! Nu när det händer någonting riktigt kul!

Kom precis ut ur duschen och känner mig riktigt fräsch nu. Skiter i att ha på mig klänningen, ser ut som en tant. Har på mig vita jeans och en svart tröja istället. Duger det med.
Ska sminka mig nu, och fixa resten.

Hoppas ni också hittar på något kul ikväll, för jag ska vara full som ett as och ha SKITKUL!

PUSSOCHKRAM!

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0