suris

Okej Jennie, du har rätt. Jag är sur, nu blev jag lite så purken iallafall. Men det är eftersom det smittar av sig väldigt mycket. Min pojkvän har haft ''en dålig dag'' i flera dagar nu, och jag börjar tröttna på det, faktiskt. Så jag blev själv grinig. Men det blir vad man gör det till, så jag ska gå och lägga mig snart, istället för att ösa ut mina aggretioner på honom, den ''stackarn''.

Kom precis hem från att ha varit och lämnat Sebbes nya girl i Haninge, och sen tog jag en snuttvända med Sulan, annars blir padre så grinig. Och nu sitter jag har, har druckigt upp min slurk med jordgubbsmilkshake och ska snart ut och röka, eller röka här inne, och kolla på ett sista avsnitt av scrubs och sen sova.
Börjar halv 10 imorgon, ska se om jag kan lämna pengar till Göran och Ingrid så jag kan få göra provet iallafall. Hoppas, jag orkar inte ha fler prov att göra direkt när jag kommer tillbaka från jullovet.
Och imorgon är det en lång dag i skolan, går till sex. Men dagen avslutas med livskunskap, så det är lungan.
Är så trött på den där skolan så jag skulle kunna bränna upp skiten och sen pissa på den.
Det skulle vara skönt, haha.

Men nu ska jag ta av mig linserna, och sen sova. Men jag uppdaterar innan skolan imorgon, så får ni ha det så bra så länge.
PUSS&KRAM <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Aggressioner, honey!

2007-12-18 @ 00:51:36
URL: http://justmeanna.blogg.se
Postat av: Jennie

Har Sebbe ny girl?! ;O OJSIHOPPSAN!

2007-12-18 @ 09:19:46
URL: http://tullan89.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0