söndag

Är inte bakis alls, och detär hur skönt som helst. Ska snart iväg och filma med boysen, och få klart filmen.
Tänkte först berätta lite om igår.

Jag började med några cider hemma med mamma innan resan bar av mot Anna. Jag var där runt halv åtta. Vi käkade en übergor middag som bestod av tacogratäng och tacochips. Då samtidigt var det lite presentöppning om man kan kalla det för det. Anna fick 2 guldfiskar och en scrapbook av sina vänner från skolan. Av mig och Victoria fick hon en weekend till London!! Vi ska åka någon gång i maj. Det ska bli riktigt skoj. Hon blev väldigt glad för sina presenter.
Efter middagen satt vi och snackade lite skit, och skrattade mycket. Sedan bestämdes det att vi skulle vidare på en fest inne i stan, Mälarhöjden om jag inte minns fel.
När vi kommer till festen, som killen sa skulle innehålla ungefär 15 personer, så satte vi oss i köket och krökade. Vid det laget var jag riktigt full, må jag lova. Kvällen där avslutades på toaleten med en gråtandes Anna. Anledningen till hennes tårar tänker jag inte tala om, det är för personligt.
Victoria vart sur och åkte hem, och jag stannade hos Anna. BNär vi väl skulle åka hem var klockan runt 2snåret och jag var riktigt trött och ville hem. När vi sitter på tunnelbanan pratade jag med Petra och Sandra när Anna plötsligt gick av vid Zinkensdam. Jag som hade lovat mig själv att inte lämna henne i det tillståndet gick av med henne. Men blev där avvisad av henne, jag fick inte åka med henne hem. Neeeheepp, jag hade ingen aning om vart jag skulle ta vägen. Jag fick inte ens ta samma buss som Anna. Jag ringde SL där de sa att jag skulle ta buss 94, men jag hade ingen aning om vart den gick ifrån så jag irrade runt där. När jag började planera att ta en taxi dog min telefon av batteribrist. Jag satte mig på tunnelbaneperrongen och fick vänta 23 minuter på tunnelbanan. Jag hade tänkt att sova över där, jag var så förbannat trött och kunde knappt hålla ögonen öppna.

När jag väl kommer fram till gullmarsplan ska inte bussen gå förrns om tjugo minuter. Kuuuul. Jag frös som ett arsel, kände att jag ville kräkas, och var allmänt jättetrött på allt. Då möter jag min kära vän Daniel som också var påväg hem. Skönt med sällskap. Vi tog en cigg på alleplan innan jag började min långa resa hem. Jag kunde inte lyssna på musik eller nåt, eftersom mobilen var urladdad. Och jag kände en skum dragningskraft som jämt ville dra mig åt höger. Höll på att gå ner i diket flera gånger. Men tillslut var jag hemma. Kom då på att jag glömt min laddare hemma hos Anna, och fick då sätta mig vid datorn och ladda den. Sen kunde jag äntligen lägga mig i min säng och sova.

Mina vita byxor är inte vita längre, utan vit-svartprickiga. Annas fel, dock. Hon fick ett litet utbrott påvägen hem och stanpade i en vattenpöl som stänkte upp på mina byxor istället. Det såg ut som att jag hade rullat mig i lera, och det var inte fullt så kul.

Förövrigt var det en kul kväll, med mycket trevligt folk.

          

Och där va det slut på bilder. Har lite videos, men kanske lägger in dom någon annan gång. Ursäkta kvalitén på bilderna, min mobil har sämst kamera.

Nu ska jag börja fixa mig, och dra mot tyresö kyrka, där vi ska filma.
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Jennie

Oh. Men shittan magittan! Vilken kväll du verkade ha Ninni, abooooooooo! Dikena kanske föll för dig, tänkte jag skriva (och jag skrev det) men det var snarare du som föll för dikena (i dikena.)

2007-12-09 @ 16:13:34
URL: http://tullan89.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0