sommar!

Jag saknar sommaren som en jävla idiot. Fyfan va jag vill ha sommar och värme!  Helen påminde hur kul vi hade på sommaren, och det var verkligen underbart att jobba! Aldrig mycket folk, kunde ta ut två stolar och sätta i solen, alltså = sola för lön. Åååh, så underbart! Sommar sommar SOMMAR! Och jag har så mycket planer.

1. Ha hunnit ta körkort
2. Åka på roadtrip med dem <3
3.  Åka på resa med Helen, Victoria, Helens 2 kompisar Bine och Mathilda, Simon, Jimmy, Fanny, Sophie och Nicole.
4. Jobba som ett djur för att få ihop allt detta ;)
5. Fira älskling som fyller 21
6. Maybe åka till Gotland en vecka med Victoria

Ååååh, ge mig sommar, NU!
  
   

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0