skum

Detta har varit en riktigt skum morgon! Jag vet inte riktigt vad jag har gjort. Skulle egenligen gå upp 8 idag, men det blev kvart i nio, och då fick jag världens panik och trodde att jag försovit mig.
Har aldrig klätt på mig så fort. Man märler verkligen vad jag prioriterar här i livet - Jobb eller Skola? Jag skiter väl fullständigt i om jag försover mig varje dag i skolan? Men jobbet, det är det viktigaste jag har nu! Förutom mina vänner <3 Men jag skulle aldrig klarar av att sluta på det där jobbet, för jag trivs så förbannat bra, alla är så huimla underbara där, så det går inte att beskriva.

Eller aa, en person kan få sluta för min del, nämner inga namn då hon kanske läser min blogg. Men ojojoj, va hon går mig på nerverna. Klappar till henne om det nu skule behövas, hehe.
Nejmen, nu ska vi inte vara såna.

Somnade skitgrinig igår, och det blir inte bättre av att min aspackade pojkvän kommer in i rummet var tredje minut och tänder lampan? Naaaej, inte så schysst va? Uschanbuschan. Gillade INTE honom igår. Men aa, vad gör man..?

Det är mindre än en vecka kvar tills jag åker till 'överraskningen' och jag längtar som en gud. Jag vill åka nu, eller jag vill framför allt veta vart fasiken jag skaaaaaa! Kommer få en hejdundrande teleräkning när jag kommer hem, eftersom jag kommer behöva ringa alla på arlanda och berätta vart jag ska, hehe. Menmen, det är det värt! Fyfan va det ska bli härligt att åka iväg, och bara slappa och sola. Jags ka ligga och steka hela dagarna, och på kvällen ska jag parta med bror min. Najsnajsnaaaaaaajs!!

Men nu ska jag upp och göra iordning lite te och en macka. Men jag kanske uppdaterar sen.
Puss, älsklingar! <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0