skolan

Jahapp, så sitter man här, igen. Det har varit en lång dag idag, och den slutar inte förrns om en timme, ca. Sitter nu på livskunskapen och skriver om ondska vs. godhet. En svår uppgift faktiskt, om jag får säga det själv. men man kommer på en hel del när man sitter här, och bara skriver. Det kommer upp så himla mycket i huvudet, och allt går som en flod från min hjärna ut till mina fingertoppar och ner på tagentbordet.

Ska på bio efter det här, och se saw IIII igen. Det ska bli trevligt, och lite mysigt såhär i juletider. Den filmen är ju inte mysig, men just biomörkret säger man ju inte nej till. Och sedan när det är gratis så säger man ju definitivt inte nej.

Skulle egentligen behövt tvätta idag, har en heeeel hög med kläder som behöver tvättas. Börjar bli fattig på byxor. Och jag får hoppas att Simon damuger idag, för det går inte att gå på mitt golv längre, utan att det känns som att man varndrar på en sandstrand, aa ni förstår vad jag menar.

Men nu ska jag jobba vidare, och sedan ska jag hem med victoria, och fixa hennes design på hennes blogg.
PUSS&KRAM


Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0