skit

Slutet på denna kvällen är skit. Jag orkar allvarligt talat inte med min familj längre. Eller familj och familj - mamma och pappa. De bråkar ständigt, och ser ingen utväg i deras förhållande längre. Jag vet inte längre vad som kommer hända, och jag orkar allvarligt inte bry mig längre,
Just nu känner jag bara aför att hoppa av skolan, och börja jobba som ett as så jag kan tjäna tillräckligt med pengar så jag kan slippa deras jävla snack.

Jag vet inte vad jag ska göra, eller vilken sida jag ska stå på. Pappa har sina argument, medans mamma har sina. Vissa av dem är bra, vissa undrar jag vad hon fått det ifrån. Jag vet inte vad som händer, eller vad som ska hända. Men jag orkar inte bry mig längre. De kan sitta och säga att de är dumma i huvudet, men jag tänker ge upp nu. Jag tänker inte stå på någons sida, jag tänker inte ens svara på deras frågor. Jag pallar inte vara den som ska stå i mitten längre, jag pallar inte att någon parti. Jag skiter it, jag ger upp.

Fine, vi flyttar härifrån. Gör det, visst. Jag bryr mig inte längre. Jag är så trött på deras jävka gnabb om pengar, vi kan flytta till en liten 1;a och bo tillsammans i ett rum, så har de säkert en jävla massa pengar över. Då kanske deras jävla gnäll går över. För jag tönker inte tolerera det där längre. Jag tänker inte göra det. Separera, gör vafan ni vill, men jag tänker inte bry mig.

Jag tänker sluta sitta uppe med mamma och försöka trösta henne, jag tänker inte sitta med pappa och lyssna på hans snack om mamma. Jag tänker inte göra det. Jag skiter i det nu. Det har var sista kvällen i mitt liv som jag sitter och lysnar på en jävla massa skit om min mamma, eller pappa. jag är 17 år, jag ska inte behöva stå ut med sånt. Jag är ingen stöttepelare när ni vill komma och snacka skit om min pappa/mamma. Det är det ni har vänner till. Inte FAN går man till sin dotter och gråter ut, och berättar hur jävla dum i huvudet min förälder är. Jag ska inte behöva stå ut med det. FATTAR NI DET?

Jag orkar inte. Snart hoppar jag av min linje, och börjar heltid någonstans, och flyttar hemifrån. Så långt bort från er som möjligt. Jag är trött på det här, så förbannat TRÖTT på det här.

God jävla natt på er också.

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0