santa baby

Sitter fortfarande hemma, men flera drinkar senare, haha.
Sitter och pratar med mamma och har allmänt jättemysigt. Vi haer nu pratat om allt mellan himmel och jord, men jag kan inte säga att jag kommer ihåg så mycket, har druckigt en hel del.

Kanske ska hem till Simon senare ikväll, eftersom vi ska till enköping imorgon, och ha en liten julafton. Det ´var läånge sedan jag följde med på deras saker, så det känns nästan som en skylldighet att jag måste följa med. Men det kommer säkert nblir hur trevligt som helst, hoppas jag iallafall.
 
Snart är det jul.. Helt ofattbart. Sjukt. Men ofattbart mysigt, hehe. Jag hoppas verkligen att jag får en kamera, och en plattång. Hoppas att den snälla jultomten finns.

Men nu kom mamma hem igen, så vi härs senare!
PUSS&KRAM

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0