riktigt mysigt med scrubs, haha

Har nu suttit med en idrottsuppgift ett bra tag nu, och är snart klar. Men tog en liten paus därimellan och kollade på Scrubs, har laddat ner hela första säsongen nu. Har mycket roligt att göra nu på kvällarna. Finns ingen bättre serie än Scrubs.

Snart ska jag gå ut och ta en cigg, eftersom att Simon blir så grinig när jag röker inne. Hans rum eller mitt, kan ni ju fråga er. Och ja, det är mitt rum, men vem orkar med en grinig pojkvän? Inte jag iallafall.

Det var lite kul att det var fler som gillade/gillar(!) Lilla Sjöjungfrun, jag gillar den iallafall fortfarande.

Nu ska jag fortsätta med ergonomidelen på uppgiften, och sedan är det bedtime för mig. Ska upp och göra en kopp te, och sätta igång hjärncellerna nu igen, som blir fullständigt avstängda när det är Scrubs på g.

Vi hörs senare! PUSS <3

Kommentarer
Postat av: N a d i a.

Te är gott!

2007-12-13 @ 22:27:38
URL: http://zooega.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0