pic's

Nu sitter jag på mammas dator, och tänkte då sätta in lite bilder från när Alexandra var här. Kareokekvällen m.m
Here it come:

 Här sitter jag, hemkommen från kryssningen. Hade ingen aning om att Alexandra var bakom mig. Fick ganska stor chock när jag såg bilden sedan ;)

 Jag och moster på 9:an

  In the old town!

  In the old town

 Ååh, vad vi älskar varann, hehe

Jag orkar faktiskt inte lägga in fler, de tar sån tid och jag vill sova, men måste lägga in den här på min gravida mage. Shit pommes, det ser ju ut som att jag ÄR gravid.

image254

Kommentarer
Postat av: Hille

Vart hittade du tröjan ? ;)

2007-12-12 @ 21:17:54

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0