partey?

I morse fick jag stressa, som vanligt. Snoosade lite för mycket så jag hade en halvtimme på mig att fixa mig, och gå till bussen. Därför hann jag inte blogga. Gick upp sju istället för halv sju. Menmen. Imorgon är det 8.15 som gäller, och sedan är det helg. Och alla vet ju vad helgen innebär för mig, jobba såklart. Jobbar 11-19 lördag och söndag, och det är ingenting jag längtar efter. Jag kommer endast ha 3 tillfällen att festa till på lovet, och det är torsdagen när vi får lov, fredagen efter och sedan nyårsafton. Fast det kanske inte kommer gå att kröka, eftersom lönen kommer inte förrns på fredagen, och nu är jag helt pank. Eller jag har 200 kronor, som ska räcka till cigaretter.
Sedan är det jobb dagen före julafton, på julafton kan jag kröka, eftersom det är röd dag därefter. Och jag kommer säkert fyllna till här hemma, med familjen, precis som jag gjorde förra året. Sedan den 26:e är det jobb igen fram, till den 30:onde. 31:a är det nyår, och då blir det självklart fest på G. Sedan 2:a tillochmed den 4 är det jobb, och sedan börjar skolan den 7:e.
Trevligt jullov va? Men det blir cash, så det sjunger om det. Och det tackar jag för. Behöver alla pengar jag kan få just nu.Och den 12:e fyller mig bror 19, och den 11:e fyller jag 18 år. Då blir det också fest, haha. Men fyller år på en måndag, och det suger ju lite. Det är bara 60 dagar kvar nu, haha.

Men nu ska jag kolla runt lite, och dricka upp mitt te. sen troligen slå på tvn och sova en blund.

PUSS&KRAM


Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0