partey!

Party på lördag, nu är det spikat. Lilla Annapanna kommer inte vara så liten längre på måndag, och på lördag ska det stora firas. Tyvärr växer hon inte mycket mer på längen skulle jag tro, men hennes hjärta bli bara större och större.

Haha okej, hejsan mitt namn är Lätta! Jag är extra smörig och fet!
Det bröjar med lite förkrök, och sedan dras vi kanske till stan, och partar loss, eller så fastnar vi på förkrökspalatset! Yeahyeahyeah! Torsdag eller fredag blir det stan för lite shopping och julklappsfyndning. Ska även köpa en present till vråååååååååååålsöta Anna. Åh, ännu mer lätta. Nu får jag ju ta och lägga av. Anna kan ju tro att jag är dum i huvudet, och det är det sista jag vill. Hon är verkligen underbar.

SMÖR!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, jag vet inte vad du har skrivit eftersom din text på in dator är så liten att bokstäverna sitter ihop som små prickar. Men jag har faktiskt sett "Anna" i var och varannan mening och gissar på att det är något bra som står... Tack i så fall!
Puss

2007-12-05 @ 20:50:16
URL: http://justmeanna.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0