Nyluggad och grejer!

Så, nu är det defenitift försent att ändra sig. Nu är luggen på plats. Liiite för tunn vart den, men det är mitt fel. Malin frågade ''Så? Eller ska jag tunna den mera?'' Och jag sa: ''Mera, mera!'' Och tillslut vart det som det blev! Men vart otroligt nöjs faktiskt. Ska bli lite roligt att se vad alla säger imorgon, om de blir glatt överraskade, eller om de tycker att det vart katastrof. Men då har jag alltid min mössa.

      

Där har ni lite bilder om vad som hände hos frissan!

Idag var det även julshow, och jag var där med Jennie. De tråkiga stunderna var tråkiga, så vi roade oss på vårat sätt:

   

Efter julshowen gick vi in på H&M där jag egentligen skulle köpa en klänning, men hittade ingen fin, så jag köpte underkläder till ett helt kompani istället. Och sedan bar det av till skolan och idrotten. Skoldagen avslutades med 35 minuters matte. Sedan åkte jag till Malin, och var redo att klippa mig.
Och så blev det. Jisses.

Men nu ska jag kolla runt på lite bloggar, kanske ta en cigarett också. Jag skriver säkert igen. Men ikväll kommer det inte blir så himla sent som igår! Sa ju egentligen att jag skulle lägga mig åtta idag, men klockan åtta var jag fortfarande hos Malin. Så det är ett tecken på att jag inte ska sova så himla tidigt.

Byebye, see yaaa!

Kommentarer
Postat av: sanna

det blir ju jätte fint med lugg ninnsan ;)

2007-12-06 @ 08:47:15
URL: http://sannacarita.blogg.se
Postat av: Jennie

din finfina jävel :D

2007-12-06 @ 14:10:43
URL: http://tullan89.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0