nu är det dags

Nu örjar ask-koppen bli full, så det är nog ett tecken på att jag måste gå och lägga mig nu. Eller snart iallafall. Ska gå upp halv 8 imorgon, och det ska jag fanimej klara! Julshow imorgon, ska ta bussen 08.52 och möta Jennie där. Få lite sällis lixom :) Sen får jag se om jag kanske hinner springa lite i affärer innan jag börjar gympan. Men den börjar ett, och julshowen är slut runt halv tolv, så vi får hoppas på det bästa.

Det märks att jag måste gå och sova snart, Anna med för den delen:

ninni' längta till lördag säger:

hörru, vad har du för storlek i kläder?

ninni' längta till lördag säger:

L eller XL?

anna säger:

XXL

ninni' längta till lördag säger:

oj jävlar

ninni' längta till lördag säger:

det kan bli lite svårt

anna säger:

Ahahaha

ninni' längta till lördag säger:

får gå in på largeladies.com då ..

anna säger:

Jag har gått ner lite, hade XXXL förut

ninni' längta till lördag säger:

bra jobbat anna!!

anna säger:

haha viktväktarna

ninni' längta till lördag säger:

VA?!

ninni' längta till lördag säger:

funkar det?

ninni' längta till lördag säger:

jag gick upp 22 kilo!

ninni' längta till lördag säger:

fast .. de kanske menade att jag INTE skulle äta fet kyckling, oxfile med bearnésås, utan äta sallad och fisk

ninni' längta till lördag säger:

jag gjorde tvärtom ...

ninni' längta till lördag säger:

JÄVLA SKIT VÄKTARE!

anna säger:

Hhaahahhahahhahahaha

Det är konstigt att vi alltid har så givande konversationer på msn ... ^^


Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0