natti!

Nu går jag och lägger mig, ska kolla lite tv. Jag orkar ínte vänta på att Anna ska bli klar med sitt inlägg, det ryktas om att det kommer vara typ 3 sidor långt, och jag är trött.

Imorgon är det naturkunskapsprov, och sedan ska jag med victoria hem till Johan och hämta hennes stuff. Och medans jag skriver detta kom jag på att jag redan skrivit det .. Hmm ..

Och sen är det jobb som gäller, så det kommer inte bli mycket bloggande imorgon, men jag kanske kan blopgga från mobilen, det kommer säkert bli en lugn dag imorgon, får man hoppas.
Just det! Min chef ringde precis när jag kommit hem, och säger:
Chef: Ninni ... Det fattades 1500 från kassan ...
Jag: VA?!?! (samtidigt som hjärtat börjar bulta hårdare....)
Chef: Mmm, och jag orkar verkligen iknte det här nu.
Jag: Nej men du måste ha missat något, det kan inte fattas så mycket pengar!!
Chef: Nej, nu ser jag här. Jag hade missat ett kvitto, det är lugnt, HEJ DÅ!

Ooh, shit pommes asså. Och sen igår när jag stände så missade jag precis bussen, så jag skulle gå in igen. Och jag larmar av och allt det vanliga. Men helt plötsligt, när jag tänt lampan går larmet. Jag börjar kallsvettas och vet inte vad jag ska göra. Men då visade det sig att jag tryck på fel knapp vid avlarmningen. Snacka om stroke där asså ..

Men nu ska jag sova, så ni får ha det så bra, så bloggar jag imorgon bitti!
PUSS&KRAM <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0