najtinajti!

Nu har jag legat i fotöljen, kollat på Bridget Jones's Dagbok, och pratat lite med mamma, som för övrigt är jättesjuk.

Vi pratade om hur lätt man blir nykär när man får välja själv när det ska vara mys och pys. Hur det kan vara så skönt när någon annan inte tycker att man jämt ska vara på myshumör. Eller när en hel dag flyter på utan tjaffs. Hur underbart glad man kan bli då! Idag har jag fått bestämma, och mamma har sluppit tjaffs. En skön dag! Om man bortser från alla illmåenden, alla farväl och alla irreterande grannar.

Nu ska jag tvätta bort det sminket som är från igår, och gå och lägga mig.
Men jag skriver imorgon, då det är skola och jobb som gäller. Hoppas att jag mår bättre imorgon, så jag slipper vara hemma igen. Det är så fruktansvärt boring.

Men då hörs vi imorgon, tack för mig <3

Kommentarer
Postat av: sofia

har du varit eller är du sjuk?? :S

2007-12-03 @ 08:05:53
URL: http://sollerax.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0