najti

Nu ska jag hoppa i säng och sova. Först ska jag ut och röka, får inte röka inne längre för min kära pojkvän. tack för den.

Har precis varit äcklig och käkat en makrillmacka. Påminner smärtsamt mycket om en viss person, och det får mig att bli äcklad. Men en liten makrillmacka, ja den får absolut inte vara för stor, kan ibland sitta fint, även fast man luktar som om man kom från ett annat hål, än det man egentligen ska komma ut från.
Och jag sa det till Simon; Ät lite du också, då känner du inte.
Simon; Nej jag vill inte ha!
Jag; Nej men då blir det inget oussade, hihi
Simon; Åh va skönt då.

Tack, ÄLSKADE pojkvän ..

Imorgon (idag) är det jobb som gäller. Ska jobba 11-19 både imorgon och på söndag. Jahaja, det är pengar iallafall. Så jag ska sova nu, men vi hörs imorgon.

PUSS&KRAM

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0