mwuha

Det vart ingen skola, jag fastnade här i min morgonrock och tofflor istället.
Men nu ringde Victoria och sa att hon inte hade någon lektion, så hon kommer hit och sen drar vi till Johan. Och direkt därifrån åker jag till jobbet, och jobbar kvar där tills klockan blir sju. Då ska jag hem, och städa och tvätta lite. Vart inte mycket tvättande igår, Simon hade satt på en tvätt, och sen supit sig full och gått iväg.
Ja, det är sant. Han skulle göra om i rummet och möblera lite, och så hade han korkat upp en vodka och blivit full på kuppen. Så rummet vart inte färdigt, det står saker överallt, och man får gå sicksack mellan allt. Menmen, vi får väl hoppas på att han gör det idag istället. Utan vodka.

Jag satt och läste igenom lite gamla inlägg, och märkte att jag har förändrats väldigt mycket i mitt skrivande. Det har blivit mer ''allvar'' om man säger så. Vet inte om det är bra eller dåligt, faktiskt.

Men NU ska jag gå och fixa mig, har inte gjort det än, wihii.
Men jag kommer troligen blogga från jobbet, så det alltid är så förbannat tråkigt att jobba måndagar!
Så vi hörs senare, pussochkram <3<3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0