möss&godnatt

Jag har små möss som springer runt i mitt tak och golv. Man hör deras små klor skrapa, och jag kan erkänna att det är både gulligt men samtidigt så skrämmande. Tänk dig att vakna med en mus på magen som kollar dig rakt i ögonen. Scary, enligt mig. Sålänge de håller sig där de är nu, är jag nöjd!

Nu ska jag gå och sova, tror jag. Ska säga natti till Anna och sen hälsa på sängen. Ska upp om 6 timmar, och ska hinna kolla lite tv också. Under denna tid har jag sysselsatt mig med att läsa Katrin Schulmans blogg, samt kollat lite på E!-channel. Jättegivande, eller hur? Men nu ska jag säga godnatt, och sova.

Så god natt alla där ute, så hörs vi imorgon!
Puss&kram, tack för mig <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0