morrn

Varför kan inga av mina mornar bli bra? Nu vaknade jag 7 minuter över 9, och bussen går tjugo över. Jag hinner inte. Det var för att jag stängt av alarmskoten så jag somnade om.

Jag behöver ledigt, ledigt och bara få sova ut hur länge jag vill, och inte behöva tänka på att jag måste passa någon buss, att jag måste upp lite tidigare för att jag ska in till stan, eller liknande. Bara SOVA UT!
Och på torsdag är det jullov, vi får se om jag krökar då, men på fredag, då ska jag inte göra ett skit förutom att vänta på Victoria, hon jobbar till 11, och efter det ska vi börja krökisch.
Eller jag måste iofs till staden, måste köpa klart mina julklappisar.
Men det får räcka med Haninge, faktiskt.

Men nu måste jag sminka mig, men vi hörs i skolan!
PUSS&KRAM <3

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tell me if you need sällskap, jag ska oxå shoppa!

2007-12-18 @ 17:19:34
URL: http://tullan89.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0