morrn

Har aldrig varit såhär förbannat trött förut. Somnade inte förrens tre igår, så jag är helt slut. Jag ska verkligen inte ha tvn på när jag ska sova, det är det värsta som finns. Åh ajg är så tröööött!
Hoppas julshowen är tråkig, så jag kan sova, så kan Jennie väcka mig om det kommer något pinsamt, eller något bra. Skönt att sova i 2 timmar, lixom.
Jag förstår inte hur Anna pallar det här!! Ikväll ska ajg gå och lägga mig såfort jag kommer hem från Malin. Okej, kanske sitta lite vid datorn för att visa alla luggen (IIIIIIIIIIIIH) men sen ska jag sova. Senast åtta idag. PÅ torsdag börjar jag tolv, så det blir en liten sovmorgon. Skönt.

Men nu ska jag blåsa på nagellacket en stund, och sen gå och sminka mig. Sen ska jag göra te i termos :)
Tjingeling, puuuss <3

Kommentarer
Postat av: Marre

Det lönar sig inte att blåsa på naglarna när de är nymålade för naglar torkar inifrån och ut faktiskt. :)

2007-12-05 @ 13:40:12
URL: http://marrowska.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0