morrn!

Så sitter man här, åter igen. En kopp te, och en cigg. Och som vanligt är det jobbet som gäller, men idag jobbar jag bara till 4, slipper den där förbannade städningen. Den tar Helen och Sadaf hand om, hehe. Men det är rätt åt dom, jag har gjort det två gånger, de gör det en gång, och sen ska jag göra det igen, 2 gånger. Så de ska bara knipa trut om jobbigt.

Jag har sovit riktigt gott inatt, och hade ingen lust att kliva upp ur sängen nu när det var så mörkt och skönt i rummet. Det brukar det inte vara, vet inte riktigt varför. Men snart kommer jag få sova ut, och det kommer jag då göra på stranden. Mmmm, så jävla skönt.

Gick in på Birthday och fick denna fina information:
Ålder: 17 år, 10 månader och 17 dagar
Född för antal dagar sedan: 6 529 dagar
Född på vilken veckodag: Söndag

Fyller 18 år om 45 dagar, född den 11 februari 1990

Ja, nu är det banne mig inte långt kvar!!

Ska kolla runt lite nu innan sminkningen.
PUSS&KRAM

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0