lista

Snodde denna lista för typ en timme sen, kommer inte ihåg vart, eller från vem:

Regler:
1. ta fram din mobil,
2. bläddra i din inkorg,
3. stanna när du räknat till tio och skriv smset som svar på frågan,
4. fortsätt 10 st och skriv smset som svar på nästa fråga, och fortsätt så


Vad skulle du säga om din pojkvän/flickvän var otrogen?
Tror att jag kommer stå här hela dagen.

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Haha aldrig att jag flyttar. inte hem :) jag har en tjej på g som jag kan slagga hos :)

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Nej bara undra för jag e hemma snart. puss

Vilket sms blev du mest berörd av?
Hej vad gör du?

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Den gick inte igång, så du får åka själv

vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Förstår det

Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Nej inte jag heller

Vad vill du höra mest av allt?
Nej orkar inte. Har ingen lust att plugga.


Haha, den vart inte så rolig, men ibland kan den bli kul ;)

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0