lektion

Sitter på lektionen nu, sitter mest och kollar Idol-auditions på+ datorn istället. Har ingen kamera så kan ändå inte fota. Surt, jag vet.

Kollade på den där ''ring ring'' som all måste ha sett, och det är SJUKT hur slut hon måste vara i huvudet om hon tror att det är bra! Fattar inte hur hon ens kan ställa upp på det där, med den där rösten. Det går inte, jag vet inte.

Snart ska jag sticka ut och röka, och kanske ringa någon. jag vill egentligen inte åka till haninge själv, men vad gör man inte för att få julklappshandla lite? Det är rätt överskattat, man får bara ont i ryggen och armarna. Och gör av med en jävla massa pengar, och sen får man ändå bara besvikna miner på Julafton. Varför ska ajg köpa julklappar? Det ska jag inte göra nästa år, sådeså.

PUSS&KRAM

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0