Juste!

Jag vet nu mina nyårsplaner för nyår! Det blir partaj i solna, och hemgång efter tolvslaget. Ska ju stå redo och klar för att åka till arlanda. Iiiiih, då kommer jag få reda på vart jag ska! Och jag är nervös så det sjunger om det!

Någon dag i helgen ska jag hem till Helen och leta efter något fint att ha på nyår, eftersom jag tycker att min garderob är sådär förbannat tråkig. Måste uppdaterar den efter resan. Eller jag kanske kan göra det under redan... Hihi. Det är ju också bra, vi får hoppas på att det är ett billigt ställe. Eller de har Euro, det är det jag vet.

Men nu ska jag sova, och ni andra ugglor får ha det så jättebra!

Tack Anna för att du ringde, det känns bra att veta att du ville ha med mig på partaj! <3<3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0