julmys

Precis när jag tänkt knata uppför trappan och poppa popcorn, kommer min syster ner och säger;
-Ninni, vi vill att du kommer upp
-Meh, varför då? (kan ju inte säga att jag var påväg, då får ju hon som hon vill)
-Jo, men vi ska visa dig en sak.

Jahapp, knatar upp för trappan och möts av riktigt julemys! De hade tyckt att jag verkat hängig och deppig på sistonde, så de tänkte överraska med lite lussebullar, pepparkakor och glögg. Snälla familj!
Detta mys möts jag av:



Det lilla hjärtat fick jag från min syster.
Vi mös en stund, innan mor&far gick och la sig, och jag gick ner.
Ska snart ut med hunden, och sen ska jag sova en stund.

Tack för mig <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0