julaftonskväll

Ååh, nu har jag nog myst färdigt med familjen idag. Har kollat på ''Karl Bertils Jonssons jul'' och en film med Robert Gustavsson som pappa fick i julklappis. Det var ruggigt bra, men jag vart förbannat trött under filmens gång. Vill egentligen att det ska bli en ny dag nu, så jag kan hitta på något, och ta med min älskling till kamera och fota!

Det är väldigt många som fått digitalkameror i julklapp, jag har läst om flera stycken! Kulkul.
Vi får se om jag kanske hittar på något ikväll, har inte sån himla lust att stanna hemma ikväll, eftersom min pojkvän är hemma hos sig, och min bror sitter fastklistrad framför msn med sin nya girl.

Och jag blev inte full idag, har har faktiskt inte så himla stor lust att bli det helelr, då jag har en sprängande huvudvärk och ont i ögonen. Det känns som, ni vet, när man har haft ögonen öppna för länge, och inte blinkat? Så känns det hela tiden, torra som satan. Usch, det är iknte kul.
Tänk om det är linserna som orsakat detta? MAMAMIA, tänk om jag kommer behöva använda linser resten av mitt liv, bara för att jag nyss gjorde det? Men ändå, då skulle jag ha en anledning till o testa alla dessa coola färger, mwuhaha.

Jag är i stort behov av cigaretter, men kommer inte kunna inhandla det förrns imorgon, tyvärr. Det känns ju suknet, faktiskt. Men imorgon ska min bror köpa 2 limpor till mig, eftersom han inte köpt någon julklapp till idag, så det får bli hans. Och jag kommer bli glad, för jag kommer inte behöva köpa cigaretter på jäääääättelänge, hihi.

LIte bilder från min jul kanske? Tagna med min utomordentligt bra kamera. Men ni får inga bilder från 'dagen' för då hade jag ju inte kameran, haha.




Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0