jahapp

Sitter nu på piratebay och försöker fatta på mig skiten. Simon kan det där hur bra som helst, vet precis vad man kan ladda ner m.m medans jag sitter där och trycker på någonting som kan ge datorn virus, som kommer ta 100 år att ladda ner. Ååh, jag är så trött på det här. Det var så himla mycket enklare med Kazaa, men det skulle ju självklart ge datorn virus, så det var ju ett skitprogram. DC++ fungerade när det kände för att funka.

Menmen, har suttit och letat efter en SKITBRA låt idag, som de körd epå Lucian, men nej, det ska fanimej inte finnas någonstans. Lite sur blir jag. Sitter och lyssnar på Dolly Parton just nu, hon är ju asgrym. Världens schwung i rösten. Haha.

Men jag uppdaterar kanske ikväll, puss älsklingar <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det för låt du letar efter som de körde på lucia? :)

2007-12-13 @ 22:31:03
URL: http://tearswilldry.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0