inte fel

Inte fel alls, inga som helst problem att sluta såhär tidigt. Nu är jag hemkommen från alleplan där jag inhandlat cigaretter. Och 8 klubbor, självklart. Gillar inte småpengar, så jag köper alltid 8 klubbor istället för att få 8 kronor tillbaka.

Nu ska jag sitta här en stund, och sen ska jag lägga mig i sängen, bara några minuter. Eller kanske en timme, eller så. Får se hur det blir med den saken

Naturkunskapen gick toppen idag! Är glad för att jag äntligen har genomfört en läxa. Vi satt samlade runt ett bord, och det var 2 i taget som pratade om sin sjukdom. Jag och klassens gay fick blödarsjukan, och vi sammarbetade bra, tycker jag. Han sa det mesta, och jag fyllde i med mina små anteckningar. Otur bara att det inte är något betyg på detta, utan vi skulle vara ''lärare'' för resten av klassen, för det kommer frågor om alla dessa sjuksdomar på provet sen. Som vi för övrigt har om en vecka. Ska sätta mig och plugga, måste få G på detta prov, annars får jag sannerligen IG på hela kursen, och det kan jag inte få. Jobbar för att fixa upp mina IG, kan inte dra på mig flera då.

Men nu ska jag äta upp min klubba och läsa några bloggar.
Uppdaterar säkert senare.
Det kommer komma ett inlägg med bara bilder, som ni kan få njuta av.
PUSS&KRAM

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0