idag

Usch vilken dag. Jag har varken mått bra eller haft en speciellt bra dag. När man kommer hem somnart jag direkt. Sen när jag ska upp och äta möts jag av skrikande föräldrar, de har aldrig skrikit på mig sådär. Jag stod där, tyst, i cirka 15 minuter och bara lyssnade och tog emot deras skit. Men när jag kom ner brast allt, och jag grät hur länge som helst. Jag orkar inte med dom. Jag funderar starkt på att hoppa av skolan ochbörja jobba, så jag kan flytta hemifrån. Klarar inte av dom längre.
Och sen blir det ju inte bättre av att Simon säger ''bli inte grinig för att du fått lite kritik'' LITE kritik? Ursäkta mig, men det kallar jag faktiskt inte lite kritik. De bokstavligen KASTADE skit på mig, de spydde ut sin galla på mig.

Nu ska jag hoppa in i duschen, och sen ska jag sova.
Skola imorgon klockan 8.00 endast för att det är en töntig jävla lucia. Men måste gå på skiten, kan inte få mer frånvaro. Egentligen skulle jag börjat 12.30 och nu börjar jag 8.00 - mm ganska så mycket skillnad. Tack för den.

Men jag uppdaterar kanske imorgon.
Hej!

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0