hemma igen

Bion var riktigt trevlig! Filmen hade jag ju dock sett, men det hindrade mig inte från att skratta lite. Jag skrattade inte åt filmen, utan åt Victoria som skrek som om hon haft ''monstret'ä framför sig. Roooligt.

När jag kom hem städade jag toaletten. Mamma hade sagt att jag skulle göra det, och orkade inte med mer tjafs. Jag förstååår verkligen inte vad föräldrarna har i mitt rum, eller på min toalett o göra? De behöver inte gå in och se hur mitt rum ser ut som en katastrof? Nej, det behöver dom inte. De har ingen som helst anledning att ens gå ner där när jag inte är hemma. Jag klagar inte över hur de har det i sina rum? (ja mina föräldrar sover separat, för mamma klarar inte av pappas snarkningar) Jag går inte in där, och sedan upp till dem och klagar? Jag överlever i mitt rum, jag hittar mina saker, jag städer imellanåt. SLUTA KLAGA! Shises. Men nu har jag ialafall fixat den där jävla toaletten, och mitt rum är i hyffsat skick, så nu kan de inte hacka på mig mera, sådeså.

Ska hoppa i säng nu, så jag får sova en liten stund iallafall. Imorgon är det naturkunskap som står först på schemat, genomgång inför provet som jag inte vet ett skit om, tack för den. Så kan inte missa den.
Försov mig imorse, då jag egentligen skulle gått upp halv 8, men vaknade 10 i nio. Men som tur var, var min pojkvän hemma och mådde lite illa, så han skjussade mig till skolan, snällt - eller hur?

Men jag skriver imorgon efter skolan!
PUSS&KRAM


Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0