helvetes jävla sömn

Asså jag är så trött på att vakna halvdöd varje morgon!! Varför kan jag inte göra som i fredags? Sova från klockan nio till nio på morgonen. Helt underbaaart skönt!

Filmade en hel del igår, och det var riktigt skoj. Skrattade en hel del, faktiskt. Har lite bilder som jag kan lägga in från gårdagen. Jag skrattade ibland så jag grät. Vet inte om det var för att jag var trött, eller om det var för att Matte var typ, också übertrött. Men det var jävligt skoj. Jag skulle aldrig kunna passa som skådespelare. Igår skulle jag titta arg på Erik och vifta med armen! Jag skulle bara se arg ut, vi kunde prata om naturkunskapen.
Jag satt där och skrek;
''Men Erik!! DU KAN INTE SKITA I NATURKUNSKAPEN! DU KOMMER FÅ ETT STORT IG, FATTAR DU INTE DET?!''
Men som tur var, var det mitt huvud som var bortvänt, så jag kunde skratta och le, medans jag pratade. För min röst kommer inte höras, det ska bara synas att jag pratar och så.

Längtar tills inorgon när vi ska redigera skiten.

Idag har jag tagit ledigt från jobbet för att min gulligast gulliplutt fyller år idag, Anna. Så vi får se om vi hittar på någonting, eller om hon spenderar den inne i stan på ett fik, eller liknande. Men jag är iallafall ledig, och det är megaskönt.

Efter skolan, som slutar 12, åker jag till haninge och lämnar klänningen. Jag kan verkligen inte behålla den, tur att det va ful iallafall. Lindex har verkligen speglar som gör att du tror att du är snygg, för när jag kom hem såg jag vad det var .. En gardin. Jag såg ut som en vandrande gardin.

Men nu ska jag ta en cigg, och sedan gå och sminka mig. Vi hörs lite senare gott folk!
PEACE&LOVE

Kommentarer
Postat av: Jennie

Men raring. Du ser inte alls ut som en gardin. Eller aha, hemma hos dig kanske. Din ärta!

2007-12-10 @ 12:12:30
URL: http://tullan89.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0