hejsan hoppsan

Det vart inget jobb för mig idag heller. När jag kommer till jobbet, efter att ha stressat som fan, och det är helt tomt i lokalen. Så då får jag stänga direkt, min mamma stannade kvar och hjälpte till. Och jag behövde inte ens skura något golv, det vad underbart. Det enda jag behövde var att städa köket och ta in cafét, det tog mig en kvart, och sen åkte jag hem. Och det var underbart skönt.

Nu väntar jag på mammas underbara makaronipuddig och sen ska jag ner och tvätta. Kanske ringa några samtal, eller helt enkelt bara sova.

Kom på det att proven som jag egentligen skulle göra på onsdag måste betalas för att göras. Man ska betala 50:- per prov, som man sedan får tillbaka när man gjort provet. Det är som en försäkring så att man verkligen kommer få provet. Det suger, tycker jag iallafall.

Men nu ska jag kolla runt lite, och sen ska jag hitta på något annat. Men jag uppdaterar sen.
PUSS&KRAM


Kommentarer
Postat av: Jennie

Det är femtiokronor för alla prov du gör om du anmäler dem samtidigt din jävla ÄRTA! :D och nej, du är sur du också ditt spånhuvve.

2007-12-17 @ 17:43:42
URL: http://tullan89.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0