halloj

Nu sitter man här. Kom hem från Victoria för ungefär en halvtimme sedan.
Svinigt kallt ute! Kändes som att jag skulle tappa händerna och att jag lämnat näsan hemma hos Victoria. Min mössa hade jag iallafall glömt, och jag var arg över det.
Idag klev jag upp runt halv 3, eftersom att jag och Victoria satt uppe och pratade tills klockan slog 6. Jag har vart hungrig hela dagen, men skulle vänta tills jag kommit till alleplan, så jag kunde äta pizza.
Efter det bar det hem till mig och fixa i ordning mina kläder, hämta lite dricka, och sedan bänkade vi oss hos Victoria. Där knäckde jag en cider, men drack inte ens upp den. Lusten försvann efter några klunkar, och det kändes bara onödigt att trycka i sig, för att man ''måste''. Och där satt jag, och väntade tills klockan skulle slå hemdags. Då började jag min långa och kalla väg hem.

Nu när jag sitter såhär, alldeles tyst i rummet, och bara datorn surrar kan jag verkligen inte gå och lägga mig. Det snurrar för mycket tankar i huvudet. Jag vet inte riktigt vad jag håller på med längre, vet inte riktigt vart jag har mig själv. Men det ringer väl en varningsklocka snart, så det ordnar sig nog.

PUSS&KRAM

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0