Goooomorron!

Har sovit väldigt gott inatt, sovit i 10 och en halv timme! SKÖNT! Somnade 12 igår,. och vaknade runt halv 11. Hur underbart som helst. Jag ska nog börja göra det lite oftare. Imorgon börjar jag kvart över åtta, och då skulle jag behöva gå och lägga mig runt hanlv sju kanske. Vilket inte är det mest upphetsande.

Idag blir det stan med Victoria. Måste köpa julklappar och fika lite. Det var hundra år sedan jag fikade. Way to long! Så det blir lite kul. Slösa upp hela månadslönen. IOch jag hoppas att nästa lön kommer den 21:a för då hinner jag julhandla på fredagen inna´n jul också. Myyss.

Ska plocka ut 2-300 och spara till cigg. Kanske borde sluta röka....? Naeeej, det är inte lika möjs.

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0