gomorrn

Japp, nu vaknade jag. Trevligt. Jag orkade verkligen inte gå upp imorse, så jag tänkte ta en sovmorgon på en timme. det vart 2 och en halv. Så nu ska jag göra klart idrottsuppgiften, sminka mig och sen åka till skolan, får se om jag hinner till engelskan, eller om jag skiter i hela dagen.

Mamma ringde nyss och frågade om jag ville jobba. Då kommer jag jobba stängning 4 dagar i rad, och det är aldrig kul. men det är pengar, och jag är i stort behov av pengar. Snart är det dags att börja boka och planera inför våran weekend, måste ju bestämma datum, hotell och allt möjligt. Det ska bli kul.

Har ni varit upp och gjort lite te, satt på mig mystofflorna.
Jag tänkte skita i engelskan också, vi tittar ju bara på film, Shakespeare In Love, och halva såg vi på igår, och då sov jag. Victoria också. Hon fick vara med på min lektion, hihi.

Men nu ska jag fixa den där ergonomiskiten, så skriver jag sen. PÖSS <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0