GodMorgon!

Vaknade vid 11, och har precis duschat. Skönt att bli lite fräsch. Men man vill ju inte stinka som en.. aa, ni fattar, när man ska på släktmiddag typ, eller en liten julafton är det väl snarare.

Igår kväll gick jag ut och mötte Anna, och kom inte hem förrns runt 4-snåret. Men kunde om somna helt förrns klockan var sex. Så det blir hem och sova för min del senare idag. Jag ska jobba imorgon, och man undrar ju om det kommer vara mycket eller lite o göta, eftersom det dagen före jul.

Ajuste, idag är det ju dan före dan före dopperedan. Trevligt, haha. Snart jul då alltså. 2 dagar kvar.. Igår fick jag lite julkänsla iallafall. Det var lite vitt på marken, även fast det var frost och inte snö så var det mysigt. Det var julpyntat i alla hus, och det var väldigt fint ute, sisådär 4 på morgonen.
Och det är skumt hur en viss person kan bete sig som han gjorde igår, helt sinnessjukt, varför? Vi har känt varandra sedan sex år tillbaka, och NU börjar han hålla på? Nejmen, naaaeeeeeeej!

Nu ska jag fixa mig, och slå in lite paket.
Men jag kanske uppdaterar innan jag åker, och om jag kommer på något självklart!
Annars får ni ha det så bra tills jag kommer hem, och kanske visar några bilder.

PUSS&KRAM

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0