god morgon

Kommer behöva stressa i mig min frukost, om inte min käre pojkvän tänkte skjussa mig till jobbet. Han sa nämnligen igår att han skulle göra det, eftersom han också ska bort, så nu hoppas jag att han håller vad hajn lovar.

Idag var min frukost extremt nyttig. Den bestod av te med socker i, 2 skinkmackor med smör, och tillslut en billys pan pizza. Muuums.
Jag har absolut inte energi till att ställa mig och göra flingor eller gröt eller liknande. Det som tar längst tid att göra , det är teét, men det klarar jag mig inte utan. Jag undrar hur jag kommer bli som mamma. Jag kommer slänga fram 2 billys till ungarna, och låta dem grö fetare och fetare. Naej, jag gillar inte tjocka ungar, eller 'överviktiga' ungar.. Min lillesyrra är småfet, och jag hatar det.
Jag ville att hon skulle vara en liten och nätt tjej, med fint hår (jag hade faktiskt det när jag va liten) men istället blev hon en liten tjej med bilkringar och tjockt konstigt hår.
Förlåt om jag låter så kall, men jag hade ett tjafs med henne när jag gjorde frukost. Och jag jhade planeratså mycket för henne och mig när hon var bebis. Ni vet när hon va sju så skulle vi gå till skansen och bio och blablabla. Jag skulle vara den bästa syrran i världen. Men det visade sig att hon vart en riktig bitch!! Hon har verkligen gått på fel dagis. Och när man vill ta kort på henne ska hon alltid dra in hakan så hon får dubbelhaka. Eller när man försöker prata allvar och fråga henne om saker så ska hon alltid komma med konstiga ljud och grejer. Jag vet, jag vet att hon bara är sex år, och då håller man på så. Men det stör mig, det stör mig väldigt mycket. Jag hoppas att hon kommer växa upp, bli smalare, och bli en smart människa. Hon kan tillochmed få vara fjortis ett tag,. sminka sig fult och grejer. Sen kan jag få komma och göra henne fin, låna henne lite kläder, låta henne bo hos mig, köpa ut till henne.. Haha. Nejmen jag längtar tills hon blir större, för nu är hon inte rolig.

Nu ska jag fortsätta äta min mumsiga frukost, och sen sminka mig. PUSS <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0