God morgon!

Inatt somnade jag inte förrns halv 4-snåret. Det var inte det roligast att kliva upp idag, men jobbar man så jobbar man. Idag jobbar jag skiftet 11-19, vilket jag gör fram till fredag, då jag jobbar 9.30-16, och efter det är det 11-19 som gäller igen. Fram till nyårsafton, då jag åker utomlaaaaaaaaaaaaaands!!! IIIIH.

Men jag vet fortfarande inte vart jag ska, hihi. Det kommer bli asjobbigt att sitta i bilen till arlanda, och inte veta vart vi är påväg. Skitjobbigt. Det jag vet, är att det kommer vara varmt. Men jag lovar att ha med mig mobilen, och blogga därifrån.

Men nu ska jag göra mig iordning och sedan dricka te. Men jag uppdaterar självklart när jag kommer hem.

ÄLSK <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0