God morgon!

Vaknade inte för så himla länge sedan, har sovit som en gud.
Ska snart ut och gå lite med hunden, och sedan fixa mig för att invänta samtal från Johan, så vi kan åka till Haninge och shoppa loss lite. Måste köpa present till Sebastian, min bror, efetrsom att juladfton är inte långt borta nu. Men julkänslan, den har ju sprungit och gömt sig någonstans. Synd tycker jag, men det är väl åldern som spelar in också.
Förut kunde man inte somna dagen före julafton, eller så vaknade man tiodigt på morgonen och fick vänta hur länge som helst på Kalle Anka. Men nu vaknar man en kvart innan Kalle börjar .... Sorgligt.

Ska börja fixa mig lite smått nu, sminka mig och så. Ser ut som ett vrak, och då kan man ju inte åka till Haninge, hehe.

Men jag uppdaterar när jag kommer hem!
PUSS

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0