god morgon

Har egentligen varit uppe sedan nio, men inte skrivit. Har bara gjort det där testet, och sen har jag haft fyllt upp. Jag har sminkat mig, jag har försökt att laga min jacka, och jag har duschat, haha.
Jag känner mig otroligt povitiv idag, och skulle bara vilja sjunga hela dagen, vilket jag nästan gjrot, hela morgonen iallfall. Mamma hade köpt 'blue fruit' te till mig, så jag älskar henne just nu. Jag har saknat det, jättemycket!

Igår somnade jag redan klockan tio. Eller halv tio tillochmed, jag kommer inte riktigt ihåg. Jag var inne på datorn och allt, men jag var helt tom i skallen på ideer som jag klunde skriva i bloggen, så jag sket it. Gick och lade mig och mös med Simon istället, somnade och vaknade klockan nio. Underbart!

Men däremot, min jacka kommer tyvärr inte överleva. Dragkedjan har gått sönder, eller dessa små ''dragkedjestängare'' har lossat, så jag försökte få bort de där små från min röda jacka, men det slutade bara med att jag gjorde illa mig. Så jag får väl gå med min korta jacka året ut. Buhuuu!

Gjorde ett prov igår, minsann. I rörlig bild. Jag hade inte pluggat eller någonting, men jag kunde det mesta faktiskt. Och det var ju kul att man kunde någonting iallafall, haha.

Nu ska jag dricka upp mitt te, och lalla runt lite.
PUSS <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0