god morgon!

Den här morgonen vart ju helt vrickad. Skulle gått upp åtta, men det vart tio i nio. Jag tänkte skita i matten, och åka till skolan för att plugga inför provet eftersom att Ninni Smartass inte har tagit med sig några böcker hem.. Hmm? Men så vart det inte, självklart. Nej utan nu sitter jag här, ångest för om jag ska göra provet eller om jag ska vänta tills efter jul och göra det på omprovstid. Men då vet jag inte om jag kommer få högre betyg än G, men om jag gör det idag kommer jag troligen få IG, och kommer få göra om det iallafall. Om jag ska till naturkunskapsprovet måste jag ta bussen om en timme, för matten är det för sent redan. Skulle tagit bussen 22.

Nu ska jag upp och göra te, så jag får något i magen.
PUSS <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0