god morgon!

Gooomårrån gomårrån.

Ni är jag riktigt trött. Tyckte inte att jag var uppe länge inatt, men det kanske jag var. Tydligen, eftersom jag är dödstrött. Vet inte om jag går hela skoldagen idag, eller om jag går hem efter naturkunskapen. Iofs hade jag 24% frånvaro den här månaden, om jag får sdet en gång till kanske studiebidraget dras in, och det vill vi inte. Det är studiebidraget som betalar min mobilräkning. Så jag är illa tvungen att sköta mig från till JulLovet iallafall, soooom för övrigt börjar om en vecka! WIIE. Ska bli fruktansvärt skönt att slippa skolan i två veckor, och bara jobba arslet av mig så jag kan tjäna in en jävlans massa pengar!

Måste jobba som ett as till weekendresan till London, och sedan självklart, en resa till i sommar. Fast det fpår jag ta i slutet av augusti då, så jag hinner jobba så mycket som möjligt. Men det är bra att åka utomlands precis innan skolan, för då kommer man ordentligt brun och fräsch till skolstarten, medans anadra kommer vara riktiga blekisar, för att de har vart hemma i tråksverige. NAJS.
Ska jobba hela lovet, och mamma har sagt att jag måste, MÅSTE, ta ledigt efter nyår. Jag, min bror och pappa ska åka någonstans........... Men hon säger inte vart. Och jag måste ta ledigt 7-8/12 Hmm.

Föööör övrigt (ordet används mycket) så fyller jag 18 om 61 dagar, och det så ju inte så fruktansvärt lång tid. Ja, jag vet Fia att du fyller år om 25 dagar, du behöver inte skryta. Du håller iallafall stenhårt på räkningen, och du hade väl gjort det sen typ 98? Eller vad vare? Nåt sånt, så henne kan ni kalla retard, inte mig. Jag tänker bara hålla nedräkningen från 10. Går in ibland för att kolla hur lång tid det är kvar.

Och jag tatuerar mig på min födiiiiiiiis, IIIIIH!!!!!! Jag ska göra en kamel på stortån .... HAHAHAHAHA. Den som är först på att skriva vad det är, får en puss utav mig. För det är fanimej inte många som vet, när man berättar om tatueringen. Eller jag kan inte hålla mig, hahaha.
En kamel på stortån blir ju en 'cameltoe' , så jag ska tatuera en CAMELTOE.
Och kom förfan inte och säg att ni INTE vet vad en cameltoe är. Då får ni ingen puss, mer en smäll.

Men nu börjar det här inlägget bli för långt, så jag avslutar här.
Vi hörs säkert senare, ska hem direkt efter skolan och sova, för det här funkar ju inte.
PUSS&KRAM

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0