god morgon!

Idag klev jag upp 07.45 och jag tyckte det var tid nog. men det är det inte. Jag kommer inte hinna dricka upp mitt te som förövrigt var jätteäckligt. Vi hade slut på forest fruit så jag va tvungen att ta lakriste, skiiiitäckligt!!! FYFAN. Men jag har ätit 2 mackor och jordgubbskräm, mumsi!

Igår somnade jag runt niotiden och det var hur skönt som helst. Missade dock när Marie vann Idol, hade velat sett det. Jag tyckte att Amanda skulle vinna, för hon hade en sån jävla ball röst. Men nej, de jag tyckter ska vinna, vinner aldrig.
Så jag har sovit som en stock inatt, och det har varit underbart skönt!! Är pigg och glad nu inför jobbet. Jag slutar fyra, så då ska jag bege mig hemåt och duscha och fixa mig inför kvällen hos Anna. LÄngtar som fan tills jag får berätta min lilla secret som hon ska få. Überkul ska det blir!

Men nu måste jag bege mig mot toaletten och börja dagens sminkning.
Skriver kanske innan the partey!

PUSS&KRAM!

Kommentarer
Postat av: Jennie

tralala! jag vet :D

2007-12-08 @ 17:41:01
URL: http://tullan89.blogg.se
Postat av: per adolf

Kommer man 2a i idol är man vinnare. Kommer man etta blir man ingen stjärna. Jag e bäst.

2007-12-09 @ 03:14:57

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0