god morgon

Jag är sjuk. Väldigt sjuk. Har legat på toalettan mellan två och fem inatt. Så det blev inget jobb idag. FAN FAN FAN, jag hatar när jag inte kan jobba! Jag ser de pengarna flaxa med sina pappersvingar, från mitt konto, in på någon annans. Jag får jämt så jävla dåligt samvete. Jag vaknade 9:e av väckarklockan och går upp till mamma, sätter mig på knä vid hennes säng och säger gråtandes;
-Mamma, kan du jobba istället för mig idag?
-Varför då?
-För jag är sjuuuk, ''hulkhulk''
-Jaha, men det är bara att gå och lägga dig igen?
-Neeej, för dom är bara 4 som jobbar då!
-Ååh, att man aldrig får sova ut!

Så där satt jag, med dåligt samvete, och snyftade. Kände mig som 5 år igen.
Sen gick jag och lade mig, och sov. Minutrarna gick som timmar! Det kändes som att jags ovit huyuuur länge som helst, och det hade bara gått 2 minuter?

Men nu ska jag upp och äta, och säga farväl till min moster!
Kommer komma mycket inlägg idag, då jag säkert bara komma sitta vid datorn!
Tack för mig <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0