God morgon!

Inatt har jag vaknat nästan ecakt vraje timme, och alla gånger av samma anledning; Jag var skit-törstig. Jag gick upp alla gånger och drack mjölk, vatten, juice, O'boy och saft. Men samtidigt har jag sovit gott. Gick dock inte upp halv nio som jag sagt att jag skulle göra, men det var så förbannat skönt i sängen. Varmt, men samtidigt kallt.

Är det bara jag som hatar att sova i en varm säng? Jag ställer mig gärna ute i 10 minusgrader, och sedan springer jag in och hoppar ner i sängen. Kryper ner under täcket, skaka, men känner hur värmen under täcket tar emot mig med öppna armar :)

Men inatt har jag haft jättekonstiga drömmer, inte läskiga, men konstiga. Jag drömde att jag skulle passa grannens och mitt hus under en helg, och hade feta festen där folken var i både mitt hus och grannens. Någon hade med sig en hund, som min hund lekte med. Dom sprang rung som galningar. Sen började festen ta slut, och jag försökte få hem alla, och då stod vi på en båt som rullade längst vägen (?) och jag skrek så som jag aldrig skrikit förr. Men ingen lyssnade på mig. Tillslut sprang alla, och jag, själv!, var tvungen att städa båda husen själv. Kul fest, meeeen.
Och nu har ju vi snackat budskap med drömmar på livskunskapen, då kanske budskapet är att jag aldrig ska ha fest! Okej, jag är med i spelet.

Nu ska jag gå och sminka mig, och sedan gå till bussen.
Men jag uppdaterar när jag kommer hem!
Tack för mig <3


Kommentarer
Postat av: Gustaw

Jag hatar när man vaknar varje timme. Sen när man väll har somnat på riktigt så är det bara 30min kvar tills man måste gå upp. ACK!

2007-12-01 @ 10:43:22
URL: http://garf.blogg.se
Postat av: sofia

jag hatar också att sova i en varm säng eller i ett varmt rum. jag skulle vilja ha fönsret uppe men det får jag inte för min sambo haha..:)

2007-12-01 @ 10:59:56
URL: http://sollerax.blogg.se
Postat av: ille

Haha, wow så drömmar kan vara konstiga men det låter väl bra i alla fall :) Och, visst det kan vara jobbigt med varma sängar men nu när det är vinterkallt ute vill man ju nästan ha det varmt, i alla fall jag ;) Jag gillar din blogg, vill du bli länkkkompis med mig & kommentera varandras inlägg framöver? :) Säg gärna till om du behöver hjälp med bloggen (utseendet), för i så fall ställer jag upp *gratis!* Räkna med att jag kommer tillbaka & hör gärna av dig! *puss*

2007-12-01 @ 11:45:04
URL: http://sorandom.org/
Postat av: Debbie

Det är skönt att vara kall å hoppa ner i en varm säng, då ska sängen va varm :) Men om jag redan är varm äre inte så poppis ;)

2007-12-01 @ 13:23:44
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: Caroline

Fy va jobbigt att vakna varje timma!Hoppas du får en bra dag iaf =)

2007-12-01 @ 14:03:56
URL: http://ciline.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0