GOD JUL

Så, nu har vi ätit, kollat Kalle och öppnat våra presenter! Jag fick min älskade kamera och en plattång! Så nu har jag plattat håret och tagit kort som en galning.
Kameran är helt underbar, och plattången kunde inte bli vbättre!

Snart ska jag gå upp och dricka lite mer julcider (xider xmas, hehe) och bli sådär härligt full och sedan ska vi väl spela spel. Brorsan missade både Kalle och presenter, han ligger och sågar, den trötta jäveln.

Jag hoppas att alla där ute får en underbart julkväll, för det ska jag ha med min älskade familj!

PUSS&KRAM

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0