god jävla morgon

Är så fucking jävla trött! Har sovit 2 ½ timme inatt. Jag kan verkligen inte sova i min egen säng längre! Jag kan sitta och gäspa och nästan somna på stolen vad datorn, men så fort mitt arsle hamnar i sängen så blir jag ''pigg'' - JAG KAN INTE! Som tur är så slutar jag 11.10 idag. Men jag skla till haninge först och kolal runt lite, kolla efter Simons och Sebbes grejer, sen kan jag åka hem och sova. Måste ladda upp inför lördagen, då jag ska jobba och parta. Treevligt, faktiskt.

Men nu ska jag gå upp och hinnaslänga i mig en macka eller något, innan jag drar till skolan. JHar fotolektion, så kan skriva därifrån. Har säkert massa grejer att lämna in, men jag orkar inte! BTW, jag kommer få streck i italienska. KUL! Jag fick inte ens streck i matte, och jag var inte på en enda lektion på vårterminen.. Hmm? Aja, måste ta tag i det där.

Vi hörs sen människor.
PEACE AND LOVE <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0